პარასკევი, 19.09.14   11:46
+16.8°
მთავარი|ახალი ამბები|გადაცემები|ჩვენ შესახებ|დაგვეკონტაქტეთ|რეკლამა რუსთავი 2-ზე|კლუბი
პოლიტიკა|ეკონომიკა|კრიმინალი|სპორტი|კულტურა | |

აგვისტო 2012

S
M
T
W
T
F
S
1 
2 
3 
4 
5 
6 
7 
8 
9 
10 
11 
12 
13 
14 
15 
16 
17 
18 
19 
20 
21 
22 
23 
24 
25 
26 
27 
28 
29 
30 
31 







თქვენ ხართ სტუმარი ნომერი:


TOP.GE
enlarge photo

  

სააკაშვილმა ოზურგეთში იუსტიციის სახლი გახსნა

13.04.12 18:15

მიხეილ სააკშვილმა საქართველოში იუსტიციის მეხუთე სახლი გახსნა. ახალი დაწესებულება, ამჯერად, ოზურგეთში ამოქმედდა.

პრეზიდენტმა შენობა და პატარების კუთხე დაათვალიერა და იუსტიციის სახლის ახალგაზრდა არქიტექტორებს გაესაუბრა.

შენობა სრულად აკმაყოფილებს თანამედროვე სტანდარტებს. იუსტიციის სახლმა შეიძინა ახალი ფუქნციაც. ამოქმედდა ლიდერთა სკოლა, სადაც ახალგაზრდები გადამზადდებიან.

მიხეილ სააკაშვილი მოსახლეობასაც შეხვდა და სიტყვით მიმართა.

"მინდა ანგარიში ჩაგაბაროთ. ჯერ იხსნება იუსტიციის სახლი, რაც იმას ნიშნავს, რომ აღარსად დაგჭირდებათ ცნობებზე წასვლა საბუთების ასაღებად. აქ ავაშენეთ ასევე საავადმყოფო და აღარსად დაგჭირდებათ სადმე წასვლა, სამადლოდ სადმე დარჩენა", - განაცხადა პრეზიდენტმა.

მისივე თქმით, მოეწყობა ასევე ოზურგეთის ცენტრი და გაკეთდება ყველა გზა. სააკაშვილის განცხადებით, მთავარია ხალხის დასაქმება, რისთვისაც სახელმწიფომ შესაბამისი მექანიზმები შექმნა. პრეზიდენტის თქმით, გურიაში იწყება ბახვიჰესის მშენებლობა, რომელიც ადგილობრივი მოსახლეობის დასაქმების პრობლემას ნაწილობრივ მოხსნის.

სააკაშვილის განცხადბით, დაიწყო ურეკის სანაპირო ზოლის მოწესრიგება და ურეკი უახლოეს პერიოდში თავისი მნიშვნელობით ბათუმს არ ჩამოუვარდება.

პრეზიდენტის თქმით, წელს ზაფხულში ბახმარო იქნება ისეთი ლამაზი, როგორც არასდროს. ასევე ბახმაროში მოეწყობა ზამთრის კურორტი და ტურისტები იქ ჩასვლას ზამთარშიც შეძლებენ.

სააკაშვილის თქმით, მთავრობამ გამოყო შესაბამისი თანხები იმისთვის, რომ ლანჩხუთის სტადიონის აღდგენაც დაიწყოს. "იწყება ჩვენი სიამაყის - ლანჩხუთის სტადიონის აღდგენა. ჩვენ გვინდა, დავუბრუნოთ მას ძველი ბრწყინვალება და მერე იქნებ ფეხბურთის მოგებაც ვისწავლოთ, მარტო სტადიონი ამ საქმეს არ უშველის",-განაცხადა პრეზიდენტმა.

photos ბეჭდვა

სხვა ახალი ამბები

ლადო პაპავა საქართველოს მთავრობას მიმართავს

17.09.14 12:49

თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის რექტორი საქართველოს მთავრობას მიმართავს. წერილში, რომელიც ლადო პაპავას სახელით ვრცელდება, რექტორი მოუწოდებს მმართველ ორგანოებს მაქსიმალურად გამოიყენონ მათ ხელთ არსებული მოქმედი კანონმდებლობით დადგენილი უფლებამოსილებები, რათა არ მოხდეს უნივერსიტეტის...More...video clip 

საგარეო საქმეთა მინისტრის განმარტება

17.09.14 11:40

პრეზიდენტის ადმინისტრაციასა და მთავრობას შორის გაეროს გენერალურ ასამბლეაში ვიზიტთან დაკავშირებით მიმოწერის შესახებ განმარტებები გააკეთა მაია ფანჯიკიძემ.More...video clip 

თენგიზ ერისთავის ოჯახი პოლიციის ვერსიას არ ეთანხმება

17.09.14 11:24

არის თუ არა კავშირში თენგიზ ერისთავის დაკავება 2 სექტემბერს, აბაშიძის ქუჩაზე მომხდარ მკვლელობასთან? თენგიზ ერისთავი სამართალდამცველებმა ნარკოდანაშაულის ბრალდებით გუშინ დააკავეს. More...video clip 

პრემიერი `დაბი ჯგუფის` სასტუმროს პროექტს გაეცნო

17.09.14 11:16

საქართველოს პრემიერ-მინისტრი არაბთა გაერთიანებულ საემიროებში ვიზიტს განაგრძობს. ირაკლი ღარიბაშვილი ვიზიტის ფარგლებში ხუთვარსკვლავიანი სასტუმროს პროექტს გაეცნო. More...video clip 

ვანოს შოუ

იუმორისტული ტოქ-შოუ ცნობილ სტუმრებთან ერთად

კომედი შოუ

უნიკალური იუმორისტული სკეტჩები, სიცილის დღესასწაული რუსთავი 2-ზე !

შსს-მ დიდი ოდენობით ნარკოტიკული საშუალება ამოიღო

17.09.14 10:19

სამართალდამცველებმა განსაკუთრებით დიდი ოდენობით ნარკოტიკული ნივითიერების შეძენა-შენახვის ბრალდებით საქართველოს მოქალაქე დააკავეს. დაკავების ოპერაცია თბილისის საერთშორისო აეროპორტში ჩატარდა. More...

როგორ ჩაიშალა პრეზიდენტის ვიზიტი გაეროში?!

17.09.14 10:00

პრეზიდენტის ადმინისტრაციასა და მთავრობას შორის გაეროს გენერალურ ასამბლეაში მონაწილეობის თაობაზე მიმოწერის შესახებ განმარტებებს არც ერთი უწყება არ არ გამოხმაურებია.More...video clip 

ხურვალეთიდან მოხუცი გაუჩინარდა

16.09.14 15:37

კონფლიქტის ზონიდან დღეს 82 წლის დავით ვანიშვილი გაიტაცეს. მოხუცი სოფელ ხურვალეთიდან ვატიკანის დელეგაციის სტუმრობის შემდეგ გაუჩინარდა. More...video clip 

მესტიაში გერმანელი ტურისტები გაძარცვეს

16.09.14 14:58

მესტია-მულახის საავტომობილო გზაზე ორი შეიარაღებული პირი გერმანიის სამ მოქალაქეს თავს დაესხა. ყაჩაღებმა ტურისტები გაძარცვეს და მათ ფიზიკურადაც გაუსწორდნენ. შინაგან საქმეთა სამინისტრომ ეს ფაქტი დაადასტურა.More...video clip 


  სრული პროგრამა
ნანუკას შოუ: სეზონის გახსნა
არჩევანი: პოლიტიკური კრიზისის ზღვარზე
არჩევანი: თეა წულუკიანი
P.S.: რა გამოიძერწა პლასტელინისგან?