კვირა, 21.09.14   10:04
+20.1°
მთავარი|ახალი ამბები|გადაცემები|ჩვენ შესახებ|დაგვეკონტაქტეთ|რეკლამა რუსთავი 2-ზე|კლუბი
პოლიტიკა|ეკონომიკა|კრიმინალი|სპორტი|კულტურა | |

აგვისტო 2012

S
M
T
W
T
F
S
1 
2 
3 
4 
5 
6 
7 
8 
9 
10 
11 
12 
13 
14 
15 
16 
17 
18 
19 
20 
21 
22 
23 
24 
25 
26 
27 
28 
29 
30 
31 







თქვენ ხართ სტუმარი ნომერი:


TOP.GE
enlarge photo

  

პრეზიდენტი მუხათგვერდის სასაფლაოზე იმყოფებოდა

16.04.12 13:30

მიცვალებულთა ხსოვნის დღეს საქართველოს პრეზიდენტი მუხათგვერდის სამხედრო სასაფლაოზე იმყოფებოდა და 2008 წლის რუსული აგრესიის შედეგად დაღუპული გმირების მემორიალი გვირგვინით შეამკო.

მიხეილ სააკაშვილთან ერთად მუხათგვერდის ძმათა სასაფლაოზე თავდაცვის მინისტრი ბაჩო ახალაია და ხელისუფლების სხვა წარმომადგენლები იმყოფებოდნენ. მიხეილ სააკაშვილი ჯარისკაცების ოჯახის წევრებსაც შეხვდა.

video clip photos ბეჭდვა

სხვა ახალი ამბები

პრემიერი `დაბი ჯგუფის` სასტუმროს პროექტს გაეცნო

17.09.14 11:16

საქართველოს პრემიერ-მინისტრი არაბთა გაერთიანებულ საემიროებში ვიზიტს განაგრძობს. ირაკლი ღარიბაშვილი ვიზიტის ფარგლებში ხუთვარსკვლავიანი სასტუმროს პროექტს გაეცნო. More...video clip 

შსს-მ დიდი ოდენობით ნარკოტიკული საშუალება ამოიღო

17.09.14 10:19

სამართალდამცველებმა განსაკუთრებით დიდი ოდენობით ნარკოტიკული ნივითიერების შეძენა-შენახვის ბრალდებით საქართველოს მოქალაქე დააკავეს. დაკავების ოპერაცია თბილისის საერთშორისო აეროპორტში ჩატარდა. More...

როგორ ჩაიშალა პრეზიდენტის ვიზიტი გაეროში?!

17.09.14 10:00

პრეზიდენტის ადმინისტრაციასა და მთავრობას შორის გაეროს გენერალურ ასამბლეაში მონაწილეობის თაობაზე მიმოწერის შესახებ განმარტებებს არც ერთი უწყება არ არ გამოხმაურებია.More...video clip 

ხურვალეთიდან მოხუცი გაუჩინარდა

16.09.14 15:37

კონფლიქტის ზონიდან დღეს 82 წლის დავით ვანიშვილი გაიტაცეს. მოხუცი სოფელ ხურვალეთიდან ვატიკანის დელეგაციის სტუმრობის შემდეგ გაუჩინარდა. More...video clip 

ვანოს შოუ

იუმორისტული ტოქ-შოუ ცნობილ სტუმრებთან ერთად

კომედი შოუ

უნიკალური იუმორისტული სკეტჩები, სიცილის დღესასწაული რუსთავი 2-ზე !

მესტიაში გერმანელი ტურისტები გაძარცვეს

16.09.14 14:58

მესტია-მულახის საავტომობილო გზაზე ორი შეიარაღებული პირი გერმანიის სამ მოქალაქეს თავს დაესხა. ყაჩაღებმა ტურისტები გაძარცვეს და მათ ფიზიკურადაც გაუსწორდნენ. შინაგან საქმეთა სამინისტრომ ეს ფაქტი დაადასტურა.More...video clip 

ნათელაშვილმა აშშ-ში ვიზიტი შეაჯამა